Sunday, October 2, 2016

Forex Skool

Jy hoef nie te gaan deur dieselfde reis, om dieselfde foute en gebons jou kop teen dieselfde mure. Ek het hierdie foute gemaak, sodat jy hoef nie te. Hoekom leer uit jou eie foute wanneer jy net kan leer uit my jou grootste risiko is om seker te maak jy die beste handel opvoeding te kry en dit nie afval wat kosbare tyd wat jy het nie op al die gemors wat daar buite. Die internet is 'n tweesnydende swaard. Dit is groot, want dit laat jou toe om maklike toegang tot die inligting wat jy nodig het om vinnig te verbeter jou handel te kry, maar dit beteken ook daar is baie meer rommel gepubliseer weg te neem jou aandag dat jy dit nie nodig het om te konsentreer op. Die beste ding wat jy kan doen is om te leer hoe om 'n hoë waarskynlikheid handelaar geword deur die ondertekening tot die VIP e-pos klas hieronder. As jy weet hoe om 'n hoë waarskynlikheid en lae risiko handel setups te maak, sal jy in staat wees om hulle te maak in alle tydraamwerke en baie verskillende markte wat groot handel moontlikhede skep vir jou. Die eerste aand het ek begin handel het ek 'n paar honderd dollar van die regte geld. Yay MAAR - Dit was 'n volledige ongeluk. Ek het 'n 5 min handel oor die AUDUSD gemaak. Hoekom is ek handel die 5 minute tyd raam Ek het nie geweet daar was 'n ander tyd op die platform. Ek het geen idee gehad wat ek kon doen op die mark maker platform wat ek kon die handel op op die oomblik, maar hulle was pretty much die enigstes rond en dit was 'n konstante stryd net om hul kaarte van gekraak elke 30 sekondes te hou. Ek het die huis van die werk wat die eerste nag en het die skrik van my lewe my balans met 'n groot verandering sien. Ek het gedink die handel op die AUDUSD gesluit, maar ek het in die bed die vorige nag weg, het opgestaan ​​en af ​​te werk en die hele tyd oor 'n 5 minute handel swaai met geen stop verlies in plek. LUCKY Dit was byna 10 jaar gelede en 'n groot les in 'n lang en winderige pad. Die probleem wat ek in die gesig gestaar destyds 10 jaar gelede was dat daar geen aanlyn-kursusse en geen kwaliteit onderwys te help lei my in my handel reis asof daar vir jou. ,,,,,,, -,, Forex Prys Aksie handel strategieë belangrike vraag: Het jy gelees deel nog Hierdie artikel gaan voort reguit op daarvandaan - as youve dit dan nie gelees wat jy kan vinnig spring oor te: maak jy Enige van hierdie 7 baie algemeen Forex Trading Mistakes Deel 1 5: Space for ommekeer sneller setups te skuif na (hoër winste, beter gevaar belonings, laer risiko) na aanleiding van die x02026 Lees meer. Is jy besig om Enige van hierdie 7 baie algemeen Forex Trading Mistakes Deel 2 Die laaste wysiging op: 22 September 2016 deur Johnathon Fox Wat forex foute maak jy dat jy te verhoed om deurlopend winsgewend is jy besig om een ​​van hierdie 7 groot handel foute wat Ek is op die punt om hier te Forex Skool Online (FSO) dek ons ​​super gelukkig, want ons kry 'n baie wye verskeidenheid van handelaars en sodoende te praat, begin ons om sekere foute en handel foute herhaal oor x02026 Lees meer sien. Is jy besig om Enige van hierdie 7 baie algemeen Forex Trading Mistakes Deel 1 Laaste wysiging: 19 September 2016 deur Johnathon Fox Hoe jy kan handel die Combo sneller Strategie Die kombinasie strategie is 'n hoogs effektiewe strategie waar prys vorms 'n ommekeer sneller sein en onmiddellik volg dit op met 'n binne-bar. Die kers formasies sou iets soos 'n pen Bar, dan Binne Bar wees. Of 'n oorweldiging Bar Binne Bar ens Hier is 'n basiese voorbeeld van wat 'n Kombinasie Setup sou lyk met 'n lomp pen bar, opgevolg met 'n x02026 Lees meer. Hoe jy kan handel die Combo sneller Strategie Laaste wysiging: 4 Augustus 2016 deur Johnathon Fox hoe om te lees 'n Prys Aksie Market Terugskrywing 038 neem voordeel wanneer dit gebeur Wat is jou taak as 'n prys aksie handelaar Het jy al ooit vra jouself wat of ooit dink oor dit of kry jy net op met jou daaglikse roetine en die take wat jy hoef te elke verhandelingsdag doen Hoekom moet ek 'n les begin met hierdie vrae vra om jou die antwoord is omdat die prys aksie handel is veel meer as merk ons ​​groot ondersteuning of weerstand vlakke en dan x02026 Lees meer. Hoe om te lees 'n Prys Aksie Market Terugskrywing 038 neem voordeel wanneer dit gebeur Laaste wysiging: 11 Julie 2016 deur Johnathon Fox Hoe maak jy geld handel Forex Wat is dieselfde basiese beginsel of jy verkoop appels, olie of Geldeenhede Nie seker Lees op. (Let wel:. Hierdie vraag sal weer gevra as 'n vasvra aan die einde van die les om te sien of jy die antwoord sowel kan kry as wat jy 'n baie cool bonus om jou te help met jou handel bestuur) My oupa x02026 Lees meer . Gebruik die Coin Flip Oefening om Edge kry oor die ander handelaars Laaste wysiging: 23 Junie 2016 deur Johnathon Fox Die groot meerderheid van Forex-handelaars oor die hele wêreld te maak meer as 50 wen ambagte. Die groot meerderheid van hierdie presies dieselfde handelaars ook voortgaan om konsekwent geld verloor. FXCM onlangs 'n studie van 43.000.000 ambagte uitgevoer vanaf die 2de kwartaal van 2014 Q1 2015 om te kyk na handelaar statistieke en 'n paar super verrassende resultate uitgekom. Jy kan maak Winste ek x02026 Lees meer. Statistiek van 43 miljoen Forex Traders Dit sal verras 038 A Gelykbreek Strategie gebruik verskillende soorte Market te help om jou uit-bestuur die mark Laaste wysiging: 8 Maart 2016 deur Johnathon Fox Weet jy wat jy is Jy kan nie beide wees, en wees winsgewende en suksesvolle. Jy moet 'n metode kies en konsekwent, met dissipline, vashou aan die strategie. Wat op aarde is ek gemompel oor In hierdie les gaan ek jou deur presies wat die verskille is tussen die handelaar wat handel dryf op soek na 'n hoë risiko beloning maak, byvoorbeeld, 3: 1 x02026 Lees meer. Is dit beter om te gebruik Hoë Risiko Beloning of High Win Tempo WENK: High winste die verskil Laaste wysiging: 5 Januarie 2016 deur Johnathon Fox Doen jou handelsresultate hul potensiaal te bereik Toe ek die eerste keer na die saak, was ek soos die meeste mense en het nie veel van 'n idee wat ek doen nie. Hou in gedagte, dit was byna tien jaar gelede. Daar was geen online kursusse destyds soos daar vandag. Ek kon nie net online spring en vrylik vra vir hulp in die baie forums of die stortvloed van inligting is dit net x02026 meer te lees. Laat ek wys jou in twee vinnige 038 maklike stappe Hoe om Maak die Wins Gap Laaste wysiging: 31 Maart 2016 deur Johnathon Fox Ek praat met 'n baie handelaars regdeur die week en die meeste van hierdie handelaars het 'n groot doelwit om 'n volledige geword - tyd handelaar. Die handelaars wat nie op soek is na voltydse geword, gewoonlik óf lief vir hul werk of is van die aftree-ouderdom reeds. Die meeste ander algemeen wat handel het hul einddoel as verlaat wat hulle doen en om hul eie baas. Hierdie handelaars x02026 Lees meer. Hoe jy kan maak 1000 Elke maand Trading Forex Laaste wysiging: 6 September 2015 deur Johnathon Fox Handel bestuur is een van die belangrikste aspekte van die saak. Ek is nie van plan om die belangrikste te sê, want dit gong gaan na die sielkundige kant van die saak. Ja, glo dit of nie, hoe jou gedagtes reageer en hoe jy dink, optree, en werk in die markte is die nommer een mees belangrike faktor wat jou sukses sal bepaal - of nie. Dit is verbasend x02026 Lees meer. Hoe kan jy begin verhoog jou wins met die handel bestuursbeplanning Laaste wysiging: 5 Maart 2016 deur Johnathon Fox Wat Studente sê ek is om geld te verloor handel toe ek afgekom op Forex Skool Online (FSO). Ek sien FSO8217s artikels amp videos. Hulle was maklik om te verstaan ​​en die belangrikste werk Ek het my ingeskryf vir FSO8217s kursus en ek het nog nooit teruggekyk nie aangesien. Ek is nou 'n voltydse handelaar, handel Forex en CFD's met behulp van die FSO onderrigmetodes. Vincent Foo Singapoer Twaalf weke. That8217s ongeveer hoe lank dit geneem vir my om deurlopend winsgewend geword nadat ek begin om Johnathon8217s raad volg. Ek was gelukkig genoeg om bekend gestel word aan Johnathon8217s site. In staat is om te sien hoe 'n professionele handelaar het oor sy handewerk was 'n groot voordeel. Drie maande later, ek was 'n winsgewende handelaar Gelukkig het ek forexschoolonline en dit was die begin van my uiteindelik die verbetering van die rigting van my doel as 'n pro handelaar. Die gevorderde prys aksie kursus is maklik om te verstaan, maar soos enige iets wat dit neem tyd om dit op te tel, maar sodra jy die markte lyk 'n bietjie minder skrikwekkend en verliese word baie, baie skaarser. Dankie Johnathon vir u volgehoue ​​poging voed ons-lede. Dit is baie skaars om 'n mentor op die web so toegewy aan ander handelaars te help sien. Ek is baie bly vir my besluit om FSO sluit en beslis leer baie by jou ander seniors, of ander lede op die forum. Hi John, ek het onlangs betaal vir my lidmaatskap, lees ek jou Forex Prys Aksie draad op Babypips en oortuig geraak dat jy die ware Jakob. Ek moet sê die lidmaatskap is reeds ver meer as al my verwagtinge, dit het alles. Baie dankie vir u lering Hi Johnathon ek regtig golwe geslinger en het oor die vraag of om aan te sluit jou kursus omdat ek 'n lid van 'n ander prys aksie loop waar ek was teleurgesteld gewees het. So was ek regtig verbaas en super gelukkig om uit te vind dat wanneer ek ingeskryf het julle lede gebied wat u gebooie is presies wat ek nodig het. Dankie vir al jou harde werk Hallo Johnathon, Ek het my ingeskryf vir die kursus nie oor 6 maande gelede en in daardie tyd het ek heeltemal gedraai my handel rondom. Ek is die handel vir meer as twee jaar en dit wasn8217t totdat ek by jou kursus wat dinge uiteindelik begin om te val in plek. Ek wou jou dankie vir jou leringe en al jou werk. Ek couldn8217t wens vir 'n beter Forex skool as joune en ek waardeer al jou harde werk en moeite wat jy besig is om in die besonderhede oor PA verduidelik aan ons en beantwoord die onbekende vrae. Ek wens jou alles van die beste, Johnathon Jy het heeltemal gedraai my handel rondom van sukkel om steeds styg aandele kurwe. Ek wil u graag gelukwens vir die Skool, lees ek deur die lid kursusse keer reeds en I8217m gereed om alles weer te lees vir die tweede keer Al die kursusse is pure goud en diamant. Ek sou dit 8220Holy Grail82218230 noem. ernstig ek het nooit gedink ek sou dit so vinnig te maak, maar ek getuig van my doelwitte 'n werklikheid word. My vordering sedert FSO is exponentialConsidering Tegniese Skool en lewenslange Verdienste In 'n onlangse artikel deur CNBCs Jessica Dickler maak groot punte oor die voordele die afronding van 'n twee-jaar kollege en die voortsetting van 'n paar beroepe wat tradisioneel beskou blou-kraag. Die afronding van 'n vierjarige kollege is 'n waardevolle vervulling, maar dit is nie 'n versekering dat jy sal eindig met 'n hoë-betalende werk. Hoekom nie betaal nie, ure, skuld. leeftyd verdienste, en persoonlike belange kan jou besluit om 'n vierjarige universiteitsgraad te kry, en ook 'n impak wat gebeur nadat jy klaar raak. (Vir verwante leesstof, sien: Jou Finansiële Beplanning: Moenie gaan dit alleen.) Die Staat van Pay Tariewe Baie poste wat 'n kollege-graad vereis dat dit nie goed betaal. Onderwysers, bank professionele, maatskaplike werkers, hulpbron ontleders menslike, laboratorium werkers, en ander professionele mense het belangrike werk, maar ons samelewing is nie bereid om 'n hoë salarisse in hierdie tyd te betaal vir daardie spesifieke vaardighede. En as jy weet dat hierdie werknemers ook kan hê kollege lening skuld. wat ongeveer 35.000 per student gemiddeld in 2016, dit kan moeilik wees om te maak eindig ontmoet en selfs moeiliker om vorentoe te kom as 'n werknemer in baie tradisionele wit-kraag beroepe. Sy interessant om daarop te let hoe moeilik die werk soek kan wees vir Millennials wat kollege grade, maar nie 'n spesifieke, verkoopbare vaardighede: in 2011, meer as die helfte van die kollege gon (53,6, 1,5 miljoen gon) onder die ouderdom van 25 was werkloos of onderbenut, volgens 'n ontleding van die huidige bevolking opname data deur Northeastern University en navorsing van Drexel Universiteit ekonoom Paul Harrington. Aan die ander kant, het baie blou kraag, tegniese skool jobslike die werk die studente in Dicklers artikel oefen forpay baie goed. Geskoolde, opgeleide blouboordjiewerkers verdien 45.000 tot 100.000 of meer per jaar. Dit werk stel sluit ambagte mense (skrynwerkers, ystersmede, sement messelaars, loodgieters, operateurs, arbeiders, ens), vervoer werkers (vragmotorbestuurders, openbare vervoer werkers), motor tegnici, werkers in die olie en gas industrie gesondheidsorg tegnici, het die polisie en veiligheid werkers, ingeroep militêre personeel en ander. Daardie soort van finansiële spiere maak die kollege-opleiding maatskaplike werkers salaris lyk selfs meer nietige. Geen oortydure Benewens die relatief lae lone hierdie tipe gesalarieerde werk vir gegradueerdes van vierjarige kolleges, oortyd gewoonlik onbetaalde. wat dryf die effektiewe loon selfs laer. Byvoorbeeld, as jy 50 uur per week werk as 'n kommunikasie-konsultant met 'n salaris van 32.000 (of 15,38 vir 'n 40-uur week), kry jy dieselfde salaris asof jy 'n normale 40 uur werk. Dit beteken dat jy eintlik verdien 12.30 per uur eerder as 15,38 wanneer jy sit in 50 uur. Base by die meeste professionele poste verwag dat hul werkers in onbetaalde oortyd te sit. Jy kan weier nie, maar sy waarskynlik sal jy word vervang deur 'n ander gretig, werklose kollege grad bereid is om te verdien 12 'n uur. Wanneer jy werk in die meeste blou kraag velde, kry jy betaal vir jou oortyd, dikwels op 'n tyd-en-'n-half koers. (Vir verwante leesstof, sien: Jy geld om te werk vir die groter goed.) Stygende skuld Volgens die Amerikaanse Buro van die Labor Statistics, in die laaste paar jaar, het studente lening skuld huiwer om die 1000000000000 merk, wat oorslaan na die tweede - grootste verbruiker verpligting na verbande en beroep parallelle met die housing bubble dat die resessie 20072009 die proporsie van die Amerikaanse bevolking met studentelenings toegeneem van sowat 7 in 2003 tot sowat 15 in 2012 in Daarbenewens het oor dieselfde tydperk ontketen, die gemiddelde student lening skuld vir 'n 40-jarige lener byna verdubbel, tot 'n vlak van meer as 30,000. Grad studente aangaan selfs meer skuld, en hul salarisse, veral as hulle werk in die onderwys, Arent gewoonlik hoog genoeg is om dit meestersgraad (wat is 'n groot akademiese hupstoot) 'n waardevolle opbrengs op belegging finansieel te maak. As dit blyk dat die kollege isnt vir jou of as probleme verhoed dat jy gradueer, kan jy eindig met baie skuld en geen graad te toon vir dit. Na sy in ure na kollege nie die geval sit kwalifiseer jy vir 'n werk wat 'n graad vereis, sodat jy kan eindig met die skuld en sonder die nodige briewe agter jou naam. In teenstelling, blou-kraag opleiding vereis minder jaar en minder as 'n kollege-graad in sommige gebiede, jy leer oor die werk terwyl dit betaal kos. (Vir verwante leesstof, sien: 3 Take om jou Finansiële Geletterdheid sement.) Die lot van lewenslange Verdienste Daarbenewens het baie professionele werk het relatief lae pette op hoeveel 'n werknemer ooit kan maak. Die meeste beroepe het gebruiklike top perke op die hoeveelheid 'n ervare werker is geneig om te maak na 'n lang, suksesvolle loopbaan, maar die grense vir 'n prokureur, dokter, of rekenaar scientistthat net die mees elite en spesifiek opgelei kollege gon nabdwarf die perke vir verslaggewers, museum kurators, die meeste van diegene wat in godsdienstige organisasies, rehab beraders, radio omroepers, ontspanningsgeriewe werkers, wetgewers in plaaslike regering, huweliksberaders, geskiedkundiges, maatskaplike werkers, en biologiese tegnici. Dit is nie dat hierdie laer-besoldigde werk Arent belangrik, maar die feit is dat hulle net nie aan die begin van jou loopbaan of aan die einde betaal baie. Wanneer jy 'n museum kurator, jy versending jouself tot 'n lewe van 'n relatief lae inkomste. As jy het studentelenings om af te betaal, asook, kan dit nie 'n gemaklike manier om te lewe nie. Is Tech Skool reg vir jou As jy konsekwent 'n laer salaris verdien, jy minder in die loop van jou loopbaan te maak. Byvoorbeeld, 'n leiding beraders mediaan salaris is ongeveer 43.000, wat uit werk aan sowat 2,4 miljoen oor 'n leeftyd loopbaan. 'N yster werker maak oor 72.000 per jaar kan ongeveer 4 miljoen verdien. So 'n dramatiese swaai in leeftyd verdienste is genoeg om jou te laat ander as vier jaar kollege opsies oorweeg. (Vir verwante leesstof, sien: Somer Interns: tyd om te fokus op die lang termyn Winste.) Forex Trading FXCM 'n leidende forex makelaar Wat is Forex Forex is die mark waar al die wêrelde geldeenhede handel. Die forex mark is die grootste, mees likiede mark in die wêreld met 'n gemiddelde daaglikse handel volume oorskry 5300000000000. Daar is geen sentrale ruil as hy handel dryf oor die toonbank. Forex kan jy koop en verkoop geldeenhede, soortgelyk aan-beurs behalwe jy dit 24 uur per dag, vyf dae per week kan doen, moet jy toegang tot marge handel, en jy blootstelling aan internasionale markte te verkry. FXCM is 'n toonaangewende forex makelaars. Regverdig en deursigtig uitvoering Sedert 1999 FXCM het uiteengesit om die beste aanlyn forex ervaring in die mark te skep. Ons baanbreker in die geen gemeenskap Balie uitvoering forex model, die verskaffing van mededingende, deursigtige uitvoering vir ons handelaars. Die bekroonde Customer Service Met top-vlak handel onderwys en kragtige instrumente, lei ons duisende van die handelaars deur die buitelandse valuta mark, met 24/7 kliëntediens. Vind die FXCM voordeel. Gemiddeld Spreads: Tyd gemiddelde versprei is afgelei van verhandelbare pryse op FXCM van April 1, 2016 tot 30 Junie, 2016. Die verspreiding syfers is slegs vir inligting doeleindes. FXCM is nie aanspreeklik wees vir foute, weglatings of vertragings of vir optrede in die vertroue op die inligting. Live Spreads Widget: Dynamic live versprei is die beste beskikbare pryse van FXCMs geen gemeenskap Balie uitvoering. Wanneer statiese versprei word vertoon, die syfers is tyd-geweegde gemiddeldes afgelei van verhandelbare pryse op FXCM van 1 April 2016 tot 30 Junie 2016. Spreads getoon is beskikbaar op Standard en Active Trader-kommissie gebaseer rekeninge. Die verspreiding syfers is slegs vir inligting doeleindes. FXCM is nie aanspreeklik wees vir foute, weglatings of vertragings, of vir optrede in die vertroue op die inligting. Mini Rekeninge: Mini rekeninge bied 21 munt pare en 'n standaard te Hantering Desk uitvoering waar prys arbitrage strategieë word verbied. FXCM bepaal, in sy uitsluitlike diskresie, wat insluit 'n prys arbitrage strategie. Mini rekeninge bied versprei plus winsopslag pryse. Mini rekeninge gebruik te maak van verbode strategieë of met reg oortref 20000 eej kan omgeskakel word na geen gemeenskap Balie uitvoering. Sien Uitvoering risiko's. Customer Service Aflaai Begin sagteware Popular Platforms Oor FXCM Forex Rekeninge Meer Resources Volg ons hoërisiko-belegging Waarskuwing: Handel buitelandse valuta en / of kontrakte vir verskille op marge dra 'n hoë vlak van risiko, en mag nie geskik vir alle beleggers nie. Die moontlikheid bestaan ​​dat jy 'n verlies van meer as jou gedeponeer fondse kan volhou en daarom moet jy nie spekuleer met kapitaal wat jy nie kan bekostig om te verloor. Voordat jy besluit om die produkte wat aangebied word deur FXCM moet jy noukeurig oorweeg jou doelwitte, finansiële situasie, behoeftes en vlak van ervaring handel. Jy moet bewus wees van al die risiko's wat verband hou met handel op marge. FXCM bied algemene advies wat nie in ag neem jou doelwitte, finansiële situasie of behoefte. Die inhoud van hierdie webwerf moet nie beskou word as 'n persoonlike advies. FXCM beveel jy soek raad van 'n afsonderlike finansiële adviseur. Klik asseblief hier om die volle risiko waarskuwing gelees. FXCM is 'n geregistreerde Merchant Futures Kommissie en Retail buitelandse valuta-handelaars met die Commodity Futures Trading Commission en is 'n lid van die Nasionale Futures Vereniging. NFA 0308179 Forex Kapitaalmarkte, LLC (FXCM LLC) is 'n bedryfsfiliaal binne die FXCM groep van maatskappye (gesamentlik, die FXCM Groep). Alle verwysings op hierdie webtuiste te FXCM verwys na die FXCM Groep. Let asseblief op die inligting op hierdie webwerf is slegs bedoel vir kleinhandel kliënte, en sekere vertoë hierin mag nie van toepassing aan kwalifiserende kontrak Deelnemers (dit wil sê institusionele kliënte) soos omskryf in wees die Commodity Exchange Act sect1 (a) (12). Kopiereg afskrif 2016 Forex Kapitaalmarkte. Alle regte voorbehou. 55 Water St 50 Vloer, New York, NY 10041 VSA


No comments:

Post a Comment